Стоп! Булінг
Верховною Радою України було прийнято Закон України від 18 грудня 2018 року №2657-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)", зокрема вказаним нормативно-правовим актом внесено зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Закону України "Про освіту", які направлені на удосконалення відносин у сфері протидії булінгу.
Текст закону розміщено на офіційному веб-сайті Верховної Ради України
-https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2657-19
Наказ Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 №1646 "Деякі питання реагування на випадок булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти"
Наказ Міністерства освіти і науки України від 26.02.2020 №293 "Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) в закладах освіти"
ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПРО БУЛІНГ (ЦЬКУВАННЯ)
Булінг (bullying, від анг. bully – хуліган, забіяка) – це агресивна і вкрай неприємна свідома поведінка однієї дитини або групи дітей стосовно іншої дитини, що супроводжується регулярним фізичним і психологічним тиском.
ЯКЩО ВАША ДИТИНА СТАЛА ЖЕРТВОЮ БУЛІНГУ
У разі, якщо вирішити ситуацію з булінгом на рівні школи не вдається – повідомте поліцію! Захистіть свою дитину від цькування!
ЯКЩО ВАША ДИТИНА АГРЕСОР
Пам’ятайте, дитина-агресор не зміниться відразу! Це тривалий процес, який потребує витримки і терпіння! Доки дитині не виповнилось 18 років, відповідальність за її вчинки несуть батьки.
Якщо ваша дитина порушує права іншої дитини, вчиняючи над нею насильство (булінг),батьки можуть бути притягнуті до адміністративної, кримінальної або цивільної відповідальності.
ЯКЩО ВИ СТАЛИ СВІДКОМ БУЛІНГУ
Пам’ятайте, що ситуації з фізичним насильством потребують негайного втручання!
План заходів,
спрямованих на запобігання та протидію булінгу
в закладі дошкільної освіти ( ясла-садок) № 12 "Веселка"
Соледарської міської ради
№ з \ п |
Зміст заходу |
Термін виконання |
Відповідальні |
1 |
Перевірка приміщень, території ЗДО з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу (цькуванню) в закладі |
Впродовж року |
директор, вихователі |
2 |
Вивчення причин та умов виникнення можливих ситуацій, а також ймовірних ризиків проявів противоправної поведінки(насильницької поведінки) серед учасників освітнього процесу |
Впродовж року |
вихователі |
3 |
Ознайомлення учасників освітнього процесу з нормативно-правовою базою та регулюючими документами щодо превенції проблеми насилля в освітньому середовищі |
Впродовж року |
директор |
4 |
Проведення зустрічей, круглих столів, семінарів, бесід та консультацій щодо ненасильницьких методів поведінки та виховання вирішення конфліктів, управління власними емоціями та подолання стресу |
Впродовж року |
вихователі |
5 |
Проведення з вихованцями бесід, занять щодо формування звільнятися від напруження, скутості, навчання комунікативної та вербальної поведінки |
Впродовж року |
вихователі груп
|
6 |
Створення алгоритму реагування на випадки насильства серед вихованців: чіткий алгоритм можливих дії, відповідальності та компетенції педагога, представників адміністрації |
Впродовж року |
директор |
7 |
Проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу щодо профілактики насилля |
Впродовж року |
директор
|