Методична робота

 

 

«Педагог він - не має спочину,

він у пошуку завжди, в борні

щоб для світу майбутнє світило -

він запалить досвітні вогні.

А з досвітнього вогника в серці

виростає велике життя

І його ж не змінити, не стерти,

А прожить треба все до пуття.

Бо працюєм весь вік, без кінця,

Щоб в житті із малесеньких зірок

виростали великі сонця."

 

                                                 З.Солярик

 

 

Методична робота в сучасному дошкільному закладі – це цілісна система взаємопов’язаних заходів, яка ґрунтується на досягненнях психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду і спрямована на підвищення фахової майстерності педагогів, на розвиток творчого потенціалу кожного педагога, педагогічного колективу з метою підвищення ефективності освітнього процесу. 

 
 
Науково-методична проблема: "Удосконалення форм і методів навчання і виховання дітей 
                                                 через впровадження новітніх педагогічних технологій,
                                                 спрямованість на особистісно-зорієнтований підхід"
Методична робота в ЗДО № 12 "Веселка" спрямована на:
* формування педагогічними кадрами професійної компетентності;
* збереження та розвиток творчого потенціалу колективу;
* вироблення інноваційного стилю діяльності;
* підготовка педагогів до пошукової діяльності.
Пріоритетні завдання:
- кадрове та науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
- упровадження інноваційних методик і технологій;
- вивчення, накопичення, впровадження в практику перспективного досвіду,
  нових освітніх технологій.
Осередком здійснення навчально-виховного процесу та роботи з педагогічними
кадрами в ЗДО є методичний куточок.
                   
В наявності дитяча та методична література, законодавчі та нормативні документи.
                   
З метою вироблення єдиного підходу до вирішення певних проблем, обговорення
актуальних питань щодо організації навчально-виховного процесу, аналізу
результатів колективної діяльності, вивчення і поширення кращого педагогічного
досвіду, педагогічної інформації колективом використовуються колективні форми
роботи, а саме: * педрада; 
                        * педагогічні читання;
                        * інструктивно-методичні наради;
                        * методичні посиденьки;
                        * тренінги;
                        * дискусії.