Для мам і тат, що люблять малят!
Шановні батьки!
Ми разом з Вами зацікавлені в тому, щоб відвідування дитиною дитячого садка було комфортним і корисним.
Тому просимо Вас дотримуватися наступних правил:
– Запізнення – завжди стрес для дорослих і дітей. Будь ласка, приходьте вчасно! (до 8.30 години.)
– Проводжайте дитину до групи та передавайте особисто в руки педагогам.
– Якщо у вашої дитини поганий настрій, обговоріть її стан з педагогом.
Крім того ми просимо Вас:
О 9.15 розпочинаються заняття. Тому:
– Не відволікайте педагога під час занять, всі проблеми ви зможете обговорити у зручний час – вранці до 8.30, в другій половині дня після 15.30; а також на індивідуальних консультаціях у спеціально призначений час.
– Для занять фізкультурою та музичних занять дитині знадобляться футболка, шорти (спідничка), шкарпетки, чешки.
– Пам’ятайте, іграшка дитини – іграшка для всіх. Вона може зламатися.
– У нашому дитячому садку обов’язковими є всі батьківські збори та індивідуальні консультації. Якщо з об’єктивних причин ви не зможете прийти, попередьте педагогів заздалегідь.
Шановні батьки!
– За харчування дітей батьки сплачують не пізніше 10 числа поточного місяця. Оплата є обов’язковою для усіх.
– При виникненні у дитини симптомів отруєння (блювота, пронос) або симптомів ГРВІ (кашель, температура, нежить) звертатися до дільничного педіатра, в дитячий садок дитина не приймається.
– Якщо ваша дитина занедужала, просимо до 8.30 повідомити старшу медсестру або вихователя по телефону.
– Після хвороби дитина приймається в дошкільний заклад при наявності медичної довідки.
А також:
– Якщо ви не змогли вирішити будь – яке питання з педагогами, ви можете звернутися до директора, старшої медсестри.
– Конфліктні та спірні ситуації у нас прийнято вирішувати за відсутності дітей.
– Протягом року буде багато свят, розваг, виставок, які стануть незабутніми подіями в житті вашої дитини, тож візьміть в них активну участь.
Дякуємо Вам за те, що розумієте нас.
МОВЛЕННЄВИЙ КОДЕКС
• Розмовляйте з малюком кожної вільної хвилини.
• Пам’ятайте, що основними й провідними співрозмовниками для дитини в сім’ї є мати, батько, дідусь чи бабуся.
• Не забувайте, що ваше мовлення – взірець для наслідування.
• Не забувайте доручати старшим дітям якомога більше у вільний час розмовляти з меншою дитиною.
• Спонукайте дитину до звуконаслідування, правильного промовляння слів.
• Ні в якому разі не повторюйте неправильне мовлення дитини.
• Якомога більше залучайте дітей до ігор, розповідайте казки, розучуйте пісні, скоромовки, вірші.
• Привчайте дітей до вживання слів відповідно до літературної норми.
• Заохочуйте словесну творчість дітей. Ведіть словничок, записуйте перші мовленнєві творчості вашої дитини.
• Спонукайте їх до складання віршів, лічилок будьте їм помічниками.
• Уважно ставтеся до запитань вашої дитини.
• Ваша відповідь має бути чіткою, доступною, зрозумілою малюкові.
• Спонукайте дітей до запитань, виховуйте «чомусиків».
• Систематично проводьте ігри в слова.
• Не забувайте доречно вживати прислів’я, загадувати загадки.
• Кожне незрозуміле дитині слово обов’язково поясніть, у присутності дитини вдайтесь до словника.
Обговорюйте прочитане. Наштовхуйте дітей на роздуми про характери персонажів, про відчуття, які вони переживали у ту або іншу мить, про причини їх поведінки.
БАТЬКАМ ПРО СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ
• Майстерність батьків саме у тому й полягає, щоб побачити настрій, бажання, стан дитини.
• За неуспішної чи недостатньо успішної діяльності показати малюкові, в чому полягає проблема, як можна подолати труднощі.
• Елементи новизни варто поєднати з набутим досвідом, знайомою інформацією.
• Важливим є етап дитячих самостійних чи спільних з дорослим пошуків та знахідок.
• Не варто активно закликати дітей до спільної роботи, гри, а тим паче відвертати їхню увагу від вільної, самостійно обраної діяльності, краще – зацікавити їх.
• Батьки мають задовольнити бажання дитини взяти участь у спільній діяльності, паралельно реалізуючи мовленнєві, пізнавальні, розвивальні педагогічні завдання.
• Цікавим та корисним для дошкільнят є уособлення слова, поняття у руховому, слуховому, художньому, музичному образах.
• Діти не тільки дослухаються до вихователів, а й до батьків, вони висловлюють свою думку, прагнуть довести, переконливо аргументувати, не боячись ані власної помилки, ані критики дорослого.
• Майстерність дорослого у тому й полягає, щоб, спираючись на знання індивідуального розвитку дитини, окремими кроками, репліками наближати її до успішного результату.
• Остерігайтеся акцентувати увагу на недоліках мовлення дитини, щоб це не стало приводом для критики, глузування з боку інших дітей.
• Важливо, щоб батьки брали на себе роль не контролера, а носія інформації.
• Дітям імпонує позиція дослідників, відкривачів