Звіт директора Федорівського НВК Соледарської міської ради про підсумки роботи за 2017-2018 н.р.

22.06.2018 23:20

22 червня 2018 року директор Яковенко Ірина Валеріївна

звітувала перед педагогічним колективом, батьківськими комітетами,

громадськістю про підсумки роботи за 2017-2018н.р.

 

                                                                  ЗВІТ

                              директора Федорівського НВК Соледарської міської ради

                                                   Яковенко Ірини Валеріївни

                                          про підсумки роботи в 2017-2018 н.р.

 

                                                        Шановні присутні!

 

       Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу НВК, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2017 – 2018 навчального року.

       Як директор НВК, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася  законодавчими актами України, Статутом закладу, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора НВК, іншими нормативними документами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього та дошкільного навчального закладу.

І. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

       Федорівський навчально-виховний комплекс «дошкільний навчальний заклад-загальноосвітній навчальний заклад І ступеня» Соледарської міської ради Донецької області є комунальною власністю Соледарської міської ради Донецької області. Управління і фінансування НВК здійснюється Управлінням освіти Соледарської міської ради.

Федорівський НВК розташований за адресою: 84529 Донецька область, Бахмутський район, с. Федорівка, вул. Зарічна, буд. 54.

 Мова навчання і виховання: українська.

Потужність НВК: 90 місць.

В закладі функціонує 2 групи дошкільного підрозділу: група ясельного віку ( від 2 до 4 років)- за списком відвідує 17 дітей; група дошкільного віку ( від 4 до 6 років)- за списком 21 дитина; початкова школа ( 1-4 класи)- організовано індивідуальну форму навчання для 6 учнів ( 1клас: 2 учні, 2 клас- 1 учень, 4 клас- 3 учні),  на початок 2017-2018 н.р. було відкрито 3 клас (5 учнів), але в кінці І семестру вибув 1 учень ( у зв’язку  із зміною  місця проживання).

Федорівський НВК працює за 5-ти денним робочим тижнем.

Режим роботи дошкільного підрозділу: 7.30- 16.30.

Режим роботи шкільного підрозділу: 8.00-16.00

Щаслива людина - це особистість:

 яка набула різнобічного і максимального для себе людського потенціалу ще в період дитинства, і налаштована на постійне збільшення цього потенціалу на кожному новому етапі свого життя шляхом безперервного і різнобічного самовдосконалення;

 яка вміє реалізовувати цей потенціал за різних життєвих обставин;

 яка здатна повноцінно переживати відчуття радості від постійних та різноманітних досягнень на своєму життєвому шляху, а також від успіхів людей, що її оточують.

Саме такі цілі і завдання вирішує наш заклад  щодо кожної конкретної дитини, щоб максимально розвинути її особистісний потенціал та її здатність максимально його реалізувати, безперервно супроводжуючи увесь свій життєвий шлях радістю досягнень і успіхів.

       Працівники НВК - це команда, яка повинна злагодженно працювати для досягнення успіху.

       Відповідно до вимог часу педколектив закладу протягом 2017-2018 н.р.  цілеспрямовано працював над створенням умов щодо забезпечення права кожної дитини на здобуття дошкільної та початкової загальної  освіти, її фізичного, розумового і духовного розвитку, соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту.

       В умовах НВК два освітні рівні (дошкільна і початкова освіта) доповнюють, збагачують один одного, а саме надають можливість зберегти самоцінність дитинства та полегшити адаптацію до шкільного навчання.

 

ІІ. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА ЗАКЛАДУ

        Матеріально-технічне забезпечення НВК відповідає Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». В групових і класних кімнатах створені необхідні умови для якісної організації життєдіяльності учнів і вихованців. Естетично оформлені, затишні, впорядковані меблями приміщення відповідають гігієнічним і санітарним вимогам.

        Предметно-ігрове середовище сприяє всебічному розвитку учнів і вихованців, відповідає вимогам навчальних програм.

        В музичному залі представлені сучасні технічні засоби: магнітофон, ноутбук ( СФГ «Росинка» надала для тимчасового користування), нетрадиційні дитячі музичні інструменти.

       Для проведення занять з фізичної культури є необхідне обладнання: «стінка», лави, дуги, м’ячі, мішечки з піском для метання, кеглі, кільцекиди та матеріали для нетрадиційних видів оздоровлення.

      Для задоволення потреб художньо-естетичного нахилу в наявності різні види театру: ляльковий, пальчиковий, тіньовий, настільний.

      Територія НВК має огорожу по всьому периметру, ігровий майданчик з зеленими насадженнями.

      На спортивному майданчику знаходиться футбольне поле, яма  з піском для стрибків, рукохід, колода, перекладина, бруси.

      Обладнання ігрового та спортивного майданчика відповідає стандарту і придатне для використання.

      Для забезпечення розумового, екологічного, трудового розвитку дітей виділено місце під квітники та огород.

      Навчальні та адміністративні приміщення НВК мають привабливий та естетичний вигляд.

      Завдяки фінансовій допомозі батьків, селянсько-фермерського господарства «Росинка» матеріально-технічна база НВК поліпшується. Так, протягом звітного періоду батьками придбано канцтовари і іграшки на суму 2345 грн., оформлено сцену в музичному залі на суму 4527 грн., для учнів 1, 3 класів придбано мольберт для дитячої творчості ( 254 грн.). Селянсько-фермерське господарство «Росинка» придбало іграшки для вихованців дошкільного підрозділу на суму 4000 грн. Заплановано проведення косметичного ремонту в приміщеннях школи ( фарбування дверей, вікон, підлоги, парт- 1800 грн.), фарбування обладнання на ігровому майданчику.

       В НВК  в 2017- 2018 навчальному році була організована робота з охорони праці та безпеки життєдіяльності відповідно до ст. 26 Закону «Про освіту», згідно із Законами України «Про охорону праці», «Про пожежну безпеку», «Про дорожній рух», Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і навчальних закладах, Положенням про службу охорони праці в навчальному закладі.

      В закладі створені здорові, безпечні умови навчання, виховання і праці.

      В закладі в наявності план евакуації на випадок надзвичайної ситуації, двічі на рік (восени і навесні) проводяться практичні заняття з її відпрацювання. В наявності протипожежний інвентар, пожежний щит, вогнегасники ( але кількість вогнегасників недостатня, а ті, що наявні, потребують заміни).

      В коридорах оформлено стенди з наочністю про безпеку дорожнього руху, пожежну безпеку, безпеку життєдіяльності.

      На користування спортивним обладнанням є акти перевірки надійності використання. Територія закладу приведена в порядок і відповідає вимогам техніки безпеки.

     Постійно здійснюється контроль роботи систем забезпечення життєдіяльності будівлі НВК. В наявності журнал критичних ситуацій, в якому своєчасно робляться відповідні до його змісту записи.

    Протягом року проведено: місячники безпеки  руху ( вересень, березень), протипожежної безпеки  ( жовтень, квітень), Тижні безпеки життєдіяльності.

    Питання з охорони праці та безпеки життєдіяльності розглядалися на засіданнях педагогічної ради, на консультаціях для вихователів і вчителів, загальних батьківських зборах , виробничих нарадах .

    Протягом 2017-2018 н.р. випадків травмування дітей і працівників  під час навчально-виховного процесу і в побуті не було.

 

ІІІ. КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДУ

     НВК повністю укомплектований педагогічними кадрами: директор (0,5ст.), 2 вчителя початкових класів, 3 вихователя. Всього: 5 педагогів.

Директор НВК: Яковенко Ірина Валеріївна, вища освіта, 24 роки педагогічного стажу, 21 рік на посаді директора.

 

                                        Освітній рівень педагогів:

Вища освіта- 2 педагоги (40%)

Неповна вища- 3 педагоги ( 60 %).

 

                                      Фаховий рівень педагогів:

Спеціаліст вищої категорії- 1 (15%),

Спеціаліст І категорії- 1 ( 15 %),

11 тарифний розряд- 2 ( 45%),

10 тарифний розряд- 1 ( 15%).

      Курсова перепідготовка вчителів і вихователів, поєднана з самоосвітньою та методичною роботою, підвищує обізнаність педагогів НВК  щодо вимог проведення уроків і занять сьогодення. Протягом навчального року курсову підготовку пройшла вчитель початкових класів Яковенко І.В. з теми «Створення освітнього середовища в новій початковій школі».

      Адміністрація НВК створює оптимальні умови для постійного професійного зростання педагогів з урахуванням індивідуальних можливостей кожного: в поточному році проатестовано 1 педагога. Вихователю Кравченко В.В. було встановлено 11 тарифний розряд.

 

IV. МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІТЕЙ В ЗАКЛАДІ

      Медичне обслуговування дітей НВК здійснюється медичною сестрою. Медична сестра здійснює контроль за станом здоров’я дітей і працівників, фізичним розвитком учнів і вихованців, організацією раціонального збалансованого харчування, дотриманням в НВК санітарно-гігієнічних норм та правил всіма працівниками, планує та проводить профілактичні та оздоровчі заходи.

      В групах дошкільного підрозділу та в початковій школі в наявності аптечки першої медичної допомоги, придбані за батьківські кошти.

      Велику увагу протягом навчального року колектив НВК приділяв формуванню здоров’язберігаючої компетентності дітей. Ефективність оздоровчих заходів визначалася тим, що поєднувалася тривала комплексна інтенсивна оздоровчо-профілактична робота з корекційно-педагогічними заходами в умовах звичайного режиму життя дошкільників. Дитину оточують кваліфіковані педагоги, які здійснюють постійний моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, призначень лікаря, підтримують інтерес дитини до власного здоров’я.

      У кожній віковій групі, класах за результатами обстеження дітей спеціалістами та антропометричними вимірюваннями, наявний  листок здоров’я вихованців і учнів, згідно з яким  проводиться маркування меблів, здійснюється індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи.

     Ефективність фізичного виховання протягом навчального року забезпечувалася комплексним використанням традиційних засобів: фізичних вправ (гімнастики, ігр, елементів спорту), фізкультурних занять, фізкультурно-оздоровчих заходів. Малі форми активного відпочинку (фізкультхвилинки, фізкультпаузи) допомагають запобігти розумовій втомі. Фізичні вправи відповідають віковим особливостям дітей, мають ігровий характер, спрямовані на зниження фізичного навантаження. В системі організовувались Дні здоров’я,  спортивні свята та розваги, щоденні ранкові гімнастики та заняття з фізичної культури. Фізкультурні розваги були побудовані на іграх змагального характеру й естафетах.

      Питання з фізичного виховання заслуховувались на педраді («Використання різних форм фізичного виховання та загартування дітей»), батьківських зборах.

Питання захворюваності, відвідування та харчування дітей систематично розглядалися на засіданнях при директорі, аналізувалися показники та розроблялися заходи щодо їх покращення.

Великого значення приділено загартуванню дітей в умовах НВК та сім’ї з метою зниження захворюваності дітей. Була звернена увага на проведення оздоровчих заходів (загартування повітрям і водою, використання фітотерапії,  часнику, цибулі, лимонів).

З метою формування уявлень дітей щодо безпеки життєдіяльності, навчання діям у небезпечних ситуаціях було проведено:

 - серію занять, бесід для дітей на тему: «Бережи здоров’я змалечку», «Лісова пожежа», «Наодинці вдома», дидактичні та сюжетно-рольові ігри «Лікарня», «Сірники – не іграшки»;

 - тематичний тиждень «Дитина вдома»;

 - спортивна розвага «Ми – малята-здоров’ята»;

 - Дні здоров’я;

 - для батьків були проведені консультації, оформлені батьківські куточки з рекомендаціями з безпеки життєдіяльності в літній період: «Обережно! Гриби не для дітей»; «Теплові, сонячні удари», «Природа – друг, коли ти її добре знаєш», «Якісний літній відпочинок»;

 - проведені міні-збори «Організація літнього відпочинку».

 Виготовлені пам'ятки, папки - пересувки щодо організації безпечного відпочинку дітей. Батьки отримали пам'ятки під розпис щодо безпеки дитини під час літнього відпочинку.

 

V. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ І ВИХОВАНЦІВ

         Харчування дітей протягом навчального року відповідало встановленим грошовим нормам. Вартість харчування коливалася для дітей групи ясельного  віку становила 18грн., для групи дошкільного віку - 20 грн. Багатодітні родини сплачують за харчування 50%. Була надана спонсорська допомога селянсько-фермерським господарством «Росинка», а саме: борошно, соняшникова олія. Це дало можливість наблизити виконання натуральних норм продуктів харчування відповідно до нормативних вимог. Харчування дітей пільгового контингенту профінансовано своєчасно за рахунок бюджетних коштів. На основі накопичувальної відомості обліку витрат продуктів на одну дитину у закладі щомісячно проводиться аналіз виконання натуральних норм харчування. Встановлено, що вихованці за навчальний рік спожили у середньому: овочі – 100%, кисломолочні продукти - 77%, м’ясо- 77%, риба- 79%.

         Виконання норм харчування на 74% ( 2016-2017н.р. – на 69%).

 

      VI. НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНА РОБОТА

      Ефективною формою методичної роботи протягом 2017-2018 н.р. стало проведення колективних переглядів занять, уроків та режимних моментів. Протягом року були проведені відкриті  заняття: «Веселі метелики» ( гра-заняття в групі ясельного віку, вихователь Кравченко В.В., листопад), «Цікаві речі для нашої малечі» (комплексне заняття з правового виховання, вихователь Гулець Т.О., лютий).

       З педагогами НВК проводилися різноманітні форми інформаційно-консультаційної роботи. Особливо змістовними були:

      * семінар-практикум «Проектування спільної діяльності педагогів і батьків із захисту прав та гідності дітей», метою якого було активізувати педагогів на творчий пошук прийомів виховання дітей у дусі поваги до прав дитини;

* ділова гра «Сучасні проблеми взаємодії закладу та сім”ї» (березень 2018р.).

      Проведення  цих заходів допомогло колективу на належному рівні вирішити головні завдання річного плану роботи.

      Одним із  завдань стимулювання непереривної фахової та загальної освіти педпрацівників, посилення у них мотивації до якісної роботи, підвищення їхньої персональної відповідальності за результатами навчання і виховання є  видавнича діяльність та участь педагогів у фахових конкурсах.

      Результатом є те, що вчителі і вихователі використовують технології розвивального навчання, інтерактивні методи. Педагоги мають свої власні методичні розробки. Вихователем Гулець Тетяною Олексіївною розроблено цикл занять з навчання розповідання «Складання описової розповіді за картиною», виконана творча робота за даною темою, в яку увійшли лексичні вправи та дидактичні ігри, вчитель початкових класів Гатченко Ніна Олександрівна  підготувала відео-урок за темою «Сучасний урок у початкових класах в контексті сучасності», розробила методичний посібник «Абетка дидактичних ігор», вчителі Гатченко Н.О., Яковенко І.В. розробили  посібник для учнів початкових класів «Де гра- там і розум», до якого увійшов цікавий народознавчий матеріал, вихователь Кравченко В.В. презентувала на творчому звіті  дидактичний посібник «Нетрадиційні технології малювання».

       Відвідані уроки вчителя Гатченко Н.О., співбесіди показали, що вчитель, як правило, застосовує метод розвитку життєвих навичок, реалізуючи концепцію особистісно орієнтованого навчання і ставлячи за мету удосконалення здатності дітей адаптуватися в повсякденному житті.

      На своїх уроках вчителі розвивають мислення, мовлення дітей, удосконалюючи практичні уміння й навички через дидактичні ігри, проблемні запитання, творчі завдання, вправи-тренінги, тести, використання міжпредметних зв’язків та зв’язків з навколишнім середовищем й життєвим досвідом дитини. Життєво важливий навчальний матеріал подається вчителями доступно, цікаво та емоційно, засвоєння переважної частини теоретичного матеріалу організовано шляхом практичної та ігрової діяльності. Так, вчитель Яковенко І.В. пропонує учням 2,4 класів тести різного рівня складності, різноманітні завдання, продумуючи їх так, щоб діти у процесі їх вирішення могли застосовувати власний життєвий досвід, готує і широко використовує на уроках наочність, дидактичний матеріал.

     При підсумковому оцінюванні було виявлено підвищення достатнього рівня навчальних досягнень і зменшення середнього рівня навчальних досягнень учнів. Учнів з початковим рівнем навчальних досягнень в закладі немає. Порівняльний аналіз просування навчальних досягнень учнів НВК за І і ІІ семестри  показав, що відбувається покращення якості знань на кожному рівні.

     Зроблені глибокі аналізи діагностичного та поточного оцінювання дали змогу вчителям конкретніше спланувати корекційну роботу не тільки з метою усунення певних прогалин у знаннях, уміннях та навичках учнів, а й з метою підвищення рівня навчальних досягнень та досягнення динаміки (у бік збільшення) в межах одного рівня.

    Результати навчальних досягнень учнів 2,  3  і 4 класів  ( всього 8 учнів) наступні:

достатній рівень- 6 учнів (75%),

середній рівень- 2 учні (25%).

    Якість навчальних досягнень учнів  на кінець навчального року становить- 86%.

    Учні НВК є активними учасниками інтерактивної Всеукраїнської  українознавчої гри  «Соняшник». Так і в 2017-2018 н.р. 6 учнів прийняли в ній участь і отримали Дипломи переможців в початковій школі.

Максименко Дмитро (учень 3 класу), Божевольна Софія ( учениця 4 класу) прийняли участь у загальноміському конкурсі читців поезії Т.Г.Шевченка «Добре і щире Тарасове слово».

Максименко Дмитро ( учень 3 класу) став Переможцем  І Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок» з предметів початкової школи  на всеукраїнському рівні і отримав Диплом І ступеня Всеукраїнського рівня, 

Найденко Вадим ( учень 3 класу) став Переможцем  І Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок» з предметів початкової школи  на всеукраїнському рівні і отримав Диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня.

       Для реального визначення рівня знань, умінь та навичок вихованців дошкільного підрозділу  відповідно вимог Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років двічі у навчальному році було проведено моніторинг знань, умінь і навичок дітей. Головна мета моніторингу- визначити, чи є зміни в розвитку однієї конкретної дитини впродовж цілого року. Результати досягнень дітей дали змогу зорієнтувати педагога у сильних і слабких сторонах розвитку кожної дитини, доборі засобів оптимізації цього процесу, шляхів індивідуальної роботи з дитиною. Протягом навчального  року загальний рівень компетентності дітей значно зріс та на кінець року спостерігається збільшення кількості дітей, які мають достатній і високий рівень компетентності.

        Якісне планування виховної роботи в Федорівському НВК  є одним із   головних факторів успішного виховного процесу.

        Упродовж 2017-2018 навчального року педагогічний колектив  НВК  працював над проблемою: «Формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу через реалізацію особистісно орієнтованого підходу в умовах колективної виховної роботи».

        Відповідно до поставленої мети виховної роботи вчителями і вихователями закладу здійснювалася послідовна робота щодо формування ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, до людей, до природи, до мистецтва, до праці, до себе (до свого фізичного «Я», психічного «Я», соціального «Я»).

       У ході формування ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави педагоги дбали про сформованість у молодших школярів і дошкільнят основних понять про народ, націю, суспільство, державу; працювали над вихованням любові до свого рідного краю, Батьківщини, традицій та звичаїв, шанобливого ставлення до державної символіки.

       У класних і груповій кімнатах оформлено куточки державної символіки, де діти мають змогу ознайомитися з державними символами України.

       Розроблена система заходів з національного виховання, в яких провідне місце займає краєзнавча робота щодо вивчення історії рідного краю.  У вересні проведено Перший урок в 1-4 класах за темою «Україна- європейська держава»,  учні прийняли участь у виставці квітів «Барви рідного краю». Проведено низку виховних заходів: «Там земля мила, де мати народила», «Ми- українці», «Кожному мила своя сторона»», до Дня українського козацтва та Дня захисника України ( жовтень), відзначення Дня гідності і свободи ( «Усе моє, що зветься Україна»), уроки скорботи пам’яті жертв голодомору та політичних репресій (“Не згасни, свічко пам’яті”), до Дня пам’яті та примирення («І знову пам’ять жива”).

       З метою впровадження кращих народних та сімейних традицій, творчого розвитку особистості, організації цікавого дозвілля учнів і вихованців НВК проводилися свята і розваги: «Осінь- радісна пора, любить осінь дітвора», «Святий Миколай, дітей пригощай», «Новорічна казка», «Вже недалечко червоне яєчко», «Прощай, країна дитсадія».

       Серед основних заходів трудового навчання, спрямованих на формування творчої працелюбної особистості, проводилися Конкурс виробів з природного матеріалу «Дарунки осені», «Великодній дивограй»,  трудовий десант «Приберем, помиєм, заметем».

        Однією з важливих ланок виховної роботи в НВК є система правової роботи. В рамках Всеукраїнського тижня права у грудні проведено Тиждень правової освіти: виховні години «Я маю право...», «Вчинок. Відповідальність. Наслідки», «Корисні і шкідливі звички», конкурс малюнків «Країна моїх прав».

         Поряд з навчальним процесом в НВК  приділялося багато уваги розвитку творчих та інтелектуальних здібностей дітей, залучення їх до різноманітної діяльності за інтересами. Протягом навчального року діти із задоволенням відвідували безкоштовні гуртки: театральний, «Умілі рученята». Результатом роботи гуртка «Умілі рученята» є участь у відбірковому етапі обласного конкурсу-виставці робіт з декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Великодній дивограй» ( номінація «Інші техніки виконання, І місце), участь у міському Фестивалі дитячої творчості «Сузір’я Соледару” ( ІІІ місце  у номінації «Вокал»).

 

VII. УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

          До складу органів самоуправління НВК входять: рада НВК, батьківські комітети  груп і початкової школи, профспілковий комітет, педагогічна рада, загальні збори трудового колективу, комісія ОП.

          В НВК існує постійно діючий веб-сайт. Цікаві статті, фотогалерея- все це сприяє відкритості та прозорості прийняття і виконання управлінських рішень.

          Організація роботи щодо звернення громадян є важливою складовою управління НВК. Впродовж звітного періоду було 7 усних звернень батьків. Головними питаннями, які порушувалися під час бесід з батьками були умови оформлення до дошкільного підрозділу НВК. З ініціативи директора проводились бесіди з батьками вихованців, які тривалий час не відвідують заклад.

 

VIII. РОБОТА З БАТЬКАМИ ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ

           Взаємодія ДНЗ-ЗНЗ І ступеня , сім’ї і громадськості- один із головних принципів організації освіти, за яким працює колектив закладу. Взаємодія здійснюється, виходячи з потреб, інтересів дітей і батьків. Залучення батьків до життя школи-садка, узгодженість у підході до дитини, кваліфікована підтримка і допомога в складних педагогічних ситуаціях, інформованість батьків про життя закладу- все це сприяє росту авторитету школи-садка і дає певні вагомі результати. Батьки наших вихованців і учнів не пасивні спостерігачі, а й активні учасники освітньо-виховного процесу та діяльності закладу. Для спілкування з батьками педколектив використовує як індивідуальні, так і колективні форми роботи. В кожній групі, в класних кімнатах естетично оформлені батьківські куточки, де педагогами вивішуються інформаційні вісники, консультації, поради, відповіді на запитання. Для популяризації педагогічних знань використовуються різні форми роботи з сім’єю: анкетування, тестування, нетрадиційні батьківські збори з практичними вправами для батьків, консультпункти, проведення спільних свят, розваг, Днів здоров’я.

           Минають роки, підростають діти, а добрі традиції, щиросердні дії, готовність прийти на допомогу, відверта турбота про дітей залишаються незмінними.

            Ми вдячні за розуміння проблем нашого закладу і таку необхідну сьогодні підтримку небайдужим людям, а саме керівнику селянсько-фермерського господарства Григор’єву Сергію Олексійовичу та депутату Соледарської міської ради Сліпухіну Миколаю Миколайовичу. Ці люди  не просто надають фінансову підтримку, а  дають радість та надію дітям, які потребують повсякденного піклування та уваги.

                                                                                                       

           Підводячи підсумки щодо вищесказаного, хотілося б зазначити, що головним в нашій спільній роботі є те, що наш заклад  прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізувати свої здібності, товаришувати і щасливо жити.

           Сподіваюсь на подальшу співпрацю з колективом, батьками.

             Дякую за увагу!

 

 

 

—————

Назад